خدمات لیزر در کلینیک زخم نور تهران

_لیزر کیست مویی بدون ایجاد زخم (کیست پایلونیدال)

کلینیک زخم نور

سینوس مویی یا کیست پیلونیدال بیماری شایع ناحیه انتهای ستون فقرات یا دنبالچه بوده وبا ترشح چرکی مزمن که گاهی همراه با خون است می باشد و این ترشحات گاهگاهی است و از سوراخهای منفرد یا متعدد در خط وسط بیرون میریزد. این بیماری به بیماری برگشت موی نیز شناخته می شود.

بعد از تشخيص بيماري توسط پزشك ناحيه عمل با بيحسي موضعي كامل بيحس ميشود و فرد هيچ دردي احساس نميكند و سپس به كمك ليزرco2 اقدام به لیزر کیست مویی و برداشتن كيست بطور كامل ميشود.

با توجه به اينكه ليزر همزمان با برش معمولا از نوع بسيار ظريف ميباشد باعث سورزاندن رگهاي خون دهنده ناحيه عمل ميگردد و همین امر سبب می شود عمل كاملا بدون خونريزی  و درد انجام شود.

_لیزر و درمان قطعی فیستول پیچیده ی مقعد

فیستول پیچیده معقد
کلینیک زخم نور

فیستول مقعدی پیچیده یک فاز مزمن از عفونت آنورکتال است که با چرک زیاد و یا درد ناشی از تشکیل آبسه مشخص می شود.

فیستول مقعدی در اثر پیشرفت عفونت درمان نشده، ایجاد می شود.

بهترین و قطعی ترین درمان توصیه شده برای بهبود فیستول مقعدی درمان با لیزر است، لیزر می تواند به بهبود سریع تر بیماری کمک نماید. برای این منظور از اشعه لیزر برای برش مجرای فیستول استفاده می شود، سپس محتویات زخم تخلیه می شود. در مرحله آخر بسته به نوع فیستول ممکن است زخم بخیه زده شده و یا رها شود. همچنین دوره ی نقاهت لیزر فیستول خیلی کوتاه تر از جراحی میباشد.

_لیزر هموروئید داخلی و خارجی (بواسیر)

جراحی بواسیر
کلینیک زخم نور

به زبان ساده واریس سیاهرگهای (وریدهای) معقد را بواسیر یا هموروئید گویند و واریس اتساع و گشاد شدن و پیچ در پیچ شدن سیاهرگهاست.

همورئیدها جزء طبیعی از ساختمان مخرج هستند و به بسته شدن کامل مخرج در زمان استراحت سیستم اسفنکتری کمک می کنند

و درمان بواسیر تنها در صورتی ضرورت دارد که این بواسیرها مشکل ایجاد کرده باشند

_لیزر خال و ضایعات پوستی

لیزر خال و ضایعات پوستی

لیزر انواع زگیل ،گوشت اضافه (اسکین تگ)،خال ،لکه های لنتینگو،خال های سبورئیک،

هایپرپلازی غدد سباسه،میلیا،سیرنگوما و….. بدون درد و خونریزی در کلینیک زخم نورانجام میشود.