کلینیک زخم

بهترین مرکز درمان کیست مویی (کلینیک)

بهترین مرکز (کلینیک) درمان کیست مویی به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، روبروی ایستگاه خبرنگاران، برج جم، طبقه ۱، واحد ۶ را برای مراجعه کنندگان معرفی میکنیم. در این مقاله قصد داریم تا به شما بهترین کلینیک‌های درمان کیست مویی را معرفی کنیم و کمی از خدمات آن‌ها برای شما بگوییم. انتخاب کلینیک خوب و پزشک متخصص و ماهر در درمان کیست مویی بسیار مهم است؛ پس با ما همراه باشید تا با بهترین کلینیک‌های درمان کیست مویی در شهر تهران آشنا شوید.
معرفی بهترین کلینیک‌های درمان کیست مویی در تهران
آنچه در این مقاله می خوانید:

۱. کلینیک زخم نور

دکتر بابک ثابت از سال ۱۳۹۰ عضو هیئت‌علمی و از سال ۱۳۹۵ دانشیار جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند و حدوداً سالیانه ۱۲۰۰ الی ۱۵۰۰ بیمار را در زمینه‌های سرطان، تیروئید، گوارش و پستان ویزیت و درمان می‌کنند.

دکتر بابک ثابت در بیمارستان‌ها ولیعصر ناجا، پارسیان مدرس و یاس سپید عمل‌های جراحی مختلفی را انجام می‌دهند و به اتمام می‌رسانند.

خدمات کلینیک زخم در چه زمینه‌ای است؟

 

  • لیزر کیست مویی و ضایعات تناسلی
  • متخصص تغذیه و مشاوره در این زمینه
  • ختنه و جراحی سرپایی
  • لیزر خال و ضایعات پوستی

مدیریت کلینیک زخم نور را چه کسی عهده‌دار است؟

 

دکتر بابک ثابت به عنوان دکتر کیست مویی، تحصیلات خود را تا مقطع پزشکی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان سپری کرده است و بعد از گذراندن طرح دوساله در دانشگاه علوم پزشکی شیراز وارد دوره جراحی شد.

ایشان در سال‌های ۸۳ تا ۸۷ دوره جراحی را پشت سر گذاشته‌اند و هم‌زمان از طرح نخبگان سال‌های ۸۵ تا ۸۷ در دانشگاه شیراز فوق‌لیسانس اپیدمیولوژی را با رتبه اول خواندند.

پس از گذشت این مراحل سه سال به عنوان طرح نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی سمنان به عنوان جراح فعالیت کردند. دکتر بابک ثابت کیست مویی را با استفاده از ابزار های پیشرفته از قبیل انواع لیزر به طور قطعی درمان می کند.

بهترین مرکز درمان کیست مویی

بهترین مرکز کیست مویی، از پیشرفته ترین تجهیزات برای درمان بیماران استفاده کرده و تمام موارد بهداشتی را برای معاینه و معالجه رعایت می کند. همچنین دارای فضایی آرام و دوستانه، برای آرامش حال بیماران است.

حتما بخوانید  تفاوت کیست مویی و فیستول

کیست مویی یا سینوس پیلونیدال (PNS) که نام هایی دیگری مانند مو برگشتی نیز دارد یک عارضه پوستی است که معمولا در پایین کمر و شکاف بالای باسن ایجاد می شود. سینوس پیلونیدال، شامل سوراخ های ریزی می شود که در صورت عدم درمان عفنوت کرده و بوی بدی می دهند.

برای بهبودی کامل بیماری، بایستی عفونت را از زیر پوست به وسیله لیزر یا تیغ جراحی خارج نمود. یکی از مهم ترین قدم ها در درمان، انتخاب پزشک حاذق و مرکز درمانی خوب است.

بهترین مرکز درمان کیست مویی، محدوده مکانی مناسبی دارد تا تمام افراد به آن دسترسی داشته باشند. همچنین به بیماران مشاوره قبل از عمل می دهد و پس از درمان نیز به تمام سوالات و مشکلات بیماران پاسخ می دهد. با انتخاب کلینیک کیست مویی مناسب می‌توان به تمامی این شرایط دست یافت.

یک مرکز درمانی خوب، از کادر پزشکی متخصص و مجرب برای درمان بیماران استفاده می کند و دارای یک ارتباط قوی با بیماران است تا بیمار احساس راحتی داشته باشد. همچنین هزینه درمان مناسبی دارد تا افرادی که برای درمان به مرکز مراجعه می کنند، دغدغه مالی نداشته باشند.

بهترین مرکز لیزر کیست مویی در تهران

همانطور که اشاره کردیم، کلینیک زخم با دارا بودن بیش از 10 سال سابقه فعالیت در حوزه درمان با لیزر انواع بیماری های مقعدی، میخچه، و عمومی توانسته است سابقه درخشانی را از خود به جا بگذارید و رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز لیزر کیست مویی در تهران می گردید می توانید کلینیک زخم نور را انتخاب کنید. این مجموعه در شمال شهر تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ملت، روبروی ایستگاه خبرنگاران، برج جم، طبقه ۱، واحد ۶ مشغول به فعالیت است. و شما عزیزان می توانید لیزر کیست مویی تهران را با این مرکز درمانی بهبود ببخشید.

حتما بخوانید  بهترین آنتی بیوتیک برای کیست مویی

مزایای کلینیک درمان کیست مویی

  1. روش های درمانی متنوع
  2. تشخیص درست
  3. استفاده از روش های درمان نوین
  4. امکانات پیشرفته پزشکی
  5. پزشکان متخصص و مجرب
  6. تجربه درمانی بالا
  7. فضایی آرام و زیبا
  8. رعایت بهداشت
  9. ارائه مشاوره و اطلاعات مفید به بیمار
  10. پیگیری بعد از درمان
  11. ارتباط موثر با بیمار

نحوه انتخاب بهترین مرکز درمانی کیست مویی

بهترین مرکز برای درمان کیست مویی، بیشترین تعداد رضایت را از سوی مراجعه کنندگان و بیماران دارد. شما می توانید در سایت های نوبت دهی اینترنتی جستجو کرده و نظرات را در مورد کلینیک زخم و لیزر نور مطالعه کنید.

همچنین می توانید در وبسایت کلینیک زخم نیز نظرات کاربران را مشاهده کنید. کلینیک زخم به دلیل داشتن بهترین جراح کیست مویی، کادر پزشکی و تجهیزات پیشرفته، انتخابی مناسب برای درمان بیماران و بهبودی کامل آنهاست. مراکز درمان کیست مویی با لیزر در تهران بسیار است، اما تنها تعدادی از این مراکز در نوع خود بهترین هستند.

ارسال عکس ها از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

روش های درمانی مرکز درمان کیست مویی

در مرکز درمان کیست مویی، ابتدا وضعیت بیمار بررسی شده و نوع بیماری و میزان وخامت مشخص می شود. سپس با توجه به شرایط بیمار، در کلینیک لیزر کیست مویی، روش درمانی مناسب انتخاب می شود.

لیزر درمانی به نسبت عمل جراحی با تیغ، روش درمانی مناسب تری است؛ چرا که بدون درد و خونریزی انجام شده و دوره نقاهت کوتاهی دارد. بیمار پس از درمان در مدت زمان کوتاه بهبود می یابد و می تواند کارهای روزمره خود را انجام دهد. کلینیک لیزر کیست مویی در تهران پیش از درمان کیست مویی بیمار را در جریان تمامی این مزایا می‌گذارد تا بیمار تصمیم مناسبی بگیرد.

حتما بخوانید  کیست مویی در کودکان

هزینه عمل کیست مویی در بیمارستان خصوصی چقدر است؟

هزینه عمل کیست مویی، یکی از نگرانی ها و دغدغه افرادی است که به کیست مویی دچار هستند. معمولا این افراد از روش های سنتی درمان مانند تیغ جراحی واهمه دارند و گمان می کنند که لیزر کیست مویی، هزینه بیشتری به نسبت عمل سنتی می برد.

در صورتی که عمل جراحی کیست مویی، نیازمند بستری شدن دربیمارستان و صرف هزینه های جانبی است و لیزر درمانی به صورت سرپایی بدون نیاز به بستری انجام می شود. با توجه به عوارض عمل نکردن کیست مویی، بهتر است در صورت ابتلا به بیماری سریعتر برای درمان اقدام کنید.

هر چه زمان زیادی از بیماری سینوس پیلونیدال بگذرد، روند بهبودی و طول درمان بیشتر و پیچیده تر می شود. بدون شک هزینه عمل کیست پیلونیدال در بیمارستان خصوصی بیشتر از بیمارستان های دولتی است اما بیمارستان های خصوصی خدمات و امکانات بهتری نیز ارائه می دهند.

 

اطلاعات تکمیلی بهترین کلینیک‌های درمان کیست مویی در تهران
💎بهترین جراح کیست مویی در تهران دکتر بابک ثابت
⭐خدمات کلینیک زخم لیزر کیست مویی، ختنه، لیزر خال، متخصص تغذیه
⭐بهترین مرکز درمان کیست مویی کلینیک زخم نور
دکتر بابک ثابت
دکتر بابک ثابت

دکتر بابک ثابت متخصص جراحی عمومی - نظرات و اینستاگرام دکتر بابک ثابت - آدرس مطب و شماره تماس دکتر ثابت برای نوبت دهی - وبسایت تخصصی دکتر بابک ثابت

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم

برای اطلاع از هزینه عمل ها و مشاوره با پزشک در مورد:

1- درمان کیست مویی

2- درمان فیستول

3- درمان بواسیر

4- درمان زگیل

5- درمان میخچه

👇با شماره دکتر ثابت تماس بگیرید.👇