کلینیک زخم

فیلم عمل کیست مویی

آنچه در این مقاله می خوانید:

فیلم عمل کیست مویی تمامی مراحل درمان را با جزئیات کامل نشان می دهد. هدف از فیلم عمل کیست مویی با لیزر یا با تیغ جراحی، اطلاع بیمار از جزئیات درمان برای آسودگی خاطر بیشتر است.

کیست مویی چیست؟ کیست مویی یا سینوس پیلونیدال، یک نوع عارضه و عفونت پوستی است که در شکاف بالای باسن به صورت سوراخ به وجود می آید. در صورتی که موهای انتهای ستون فقرات، به داخل پوست رشد کنند، سینوس پیلونیدال رخ می دهد.

عمل جراحی کیست مویی شامل دو روش باز و بسته می شود و در فیلم عمل کیست مویی، مشاهده می کنید که جراح متخصص ابتدا، به تخلیه آبسه می پردازد و سپس کیست مویی را از میان بافت های سالم پوست جدا می کند.

در فیلم عمل کیست مویی با لیزر نیز مشاهده می کنید که کیست با استفاده از تابش لیزر پرتوان از بین می رود. توجه داشته باشید که برای درمان کیست مویی یا موی بازگشتی، بایستی عمل جراحی یا لیزر کیست مویی انجام شود و درمان خانگی سینوس مویی موثر نیست.

بهترین شیوه عمل کیست مویی

روش های درمان کیست مویی عبارتند از:

  • عمل کیست مویی باز
  • عمل کیست مویی بسته
  • عمل کیست مویی با لیزر

 

اگر فیلم عمل کیست مویی با لیزر و تیغ جراحی را مشاهده کنید، متوجه تفاوت روش های عمل خواهید شد. از آنجایی که لیزر درمانی، به صورت سرپایی انجام شده و دوره نقاهت کوتاه دارد و احتمال عود بیماری در آن نزدیک به صفراست، بهترین شیوه برای عمل کیست محسوب می شود.

حتما بخوانید  پیشگیری از کیست مویی

فیلم عمل کیست مویی به روش بسته

در فیلم عمل جراحی بسته کیست مویی، مشاهده می کنید که جراحی به وسیله تیغ جراحی انجام شده سپس محل زخم، بخیه زده می شود. پس از چند روز نیز بایستی برای کشیدن بخیه به پزشک معالج مراجعه کرد.

درمان کیست مویی به روش سنتی، همانطور که در فیلم عمل کیست مویی سنتی مشاهده می‌کنید با چالش هایی روبرو است و امکان عفونت زخم در آن بالاست. از همین رو، مراقبت های بعد از عمل باید توسط بیمار به خوبی انجام شود تا محل زخم عفونت نکند. همچنین هزینه عمل کیست مویی به دلیل هزینه های جانبی بیمارستان، به نسبت لیزر درمانی بیشتر است.

برای مشاوره تخصصی با آقای دکتر ثابت و اطلاع از روش های درمانی تماس بگیرید.

فیلم عمل کیست مویی به روش باز

عمل جراحی باز کیست مویی، مانند روش بسته با تیغ جراحی انجام می شود و پس از برداشتن کیست مویی از میان بافت های سالم، محل زخم بدون بخیه، پانسمان می شود. با مشاهده فیلم عمل باز کیست مویی نیز متوجه می شوید که حفره باقی مانده از جراحی، با پانسمان پر می شود. در فیلم عمل کیست مویی باز تمامی مراحل را با جزئیات کامل مشاهده می‌کنید.

تنها در زمانی که بیماری پیشرفت کرده باشد، از جراحی با تیغ برای درمان استفاده می شود؛ زیرا جراحی عمل باز علاوه بر هزینه بالا، دوره نقاهت طولانی دارد. همچنین نیاز به تعویض پانسمان به صورت مرتب تا 2 ماه را دارد.

مناطقی که دارای پزشک با تجربه برای عمل کیست مویی با لیزر نیستند، از جراحی با روش های بسته یا باز استفاده می کنند. از همین رو در صورت ابتلا به سینوس پیلونیدال، بهتر است به دکتر کیست مویی با تجربه و مجرب مراجعه کنید. حتی در فیلم عمل کیست مویی با جراحی نیز متوجه می‌شوید که یک پزشک مجرب چگونه تمامی چالش‌ها را پشت سر گذاشته و به درمان بیماری می‌پردازد.

حتما بخوانید  مراقبت بعد از عمل کیست مویی

فیلم عمل کیست مویی با لیزر

لیزر کیست مویی یکی از جدید ترین روش ها برای درمان قطعی کیست است. درمان سینوس پیلونیدال با لیزر، دردسرهای جراحی سنتی را ندارد. با مشاهده فیلم عمل کیست مویی با لیزر، متوجه خواهید شد که در محل زخم یک سوراخ کوچک با لیزر پرتوان ایجاد می شود.

سپس طبق فیلم عمل مو برگشتی با لیزر (فیلم عمل سینوس پیلونیدال با لیزر)، فایبر لیزر به داخل سوراخ رفته و به کیست مویی تابیده می شود تا کیست، بدون آسیب به بافت های سالم، به طور کامل از بین برود. در لیزر درمانی محل زخم در زمان بسیار کوتاه بهبود می یابد و هیچ اثری از آن باقی نمی ماند.

در کلینیک زخم لیزر درمانی برای انواع بیماری ها، اعم از کیست مویی با پیشرفته ترین تجهیزات در کوتاه ترین زمان، به صورت سرپایی انجام می شود. کلینیک تخصصی زخم و لیزر نور یکی از بهترین کلینیک ها در شهر تهران است و دارای پزشکانی مجرب همچون دکتر ثابت برای درمان فیستول، بواسیر، فیشر، سینوس پیلونیدال و… می باشد. برای رزرو نوبت و اطلاع از هزینه ها، با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارسال عکس ها از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

سوالات متداول کاربران درباره فیلم عمل کیست مویی

برای عمل کیست مویی از چه روشی استفاده می شود؟

کیست مویی به دو روش لیزر درمانی و جراحی با تیغ انجام می شود. جراحی با تیغ، خود شامل دو روش باز و بسته می شود و بسته به اندازه کیست و نوع آن، عمل سینوس پیلونیدال انجام می گیرد. در فیلم عمل کیست مویی در بهترین کلینیک کیست مویی نیز می توانید هر سه روش درمان را مشاهده نمایید.

حتما بخوانید  کیست مویی چیست؟ (انواع، علائم و عکس)
اطلاعات تکمیلی فیلم عمل کیست مویی
📌انواع کیست مویی کمر، کیست سر، صورت، واژن، زیربغل، دنبالچه
👤 بهترین کلینیک لیزر کیست مویی در تهران  کلینیک زخم
✔روش های عمل جراحی باز و بسته، لیزر درمانی
دکتر بابک ثابت
دکتر بابک ثابت

دکتر بابک ثابت متخصص جراحی عمومی - نظرات و اینستاگرام دکتر بابک ثابت - آدرس مطب و شماره تماس دکتر ثابت برای نوبت دهی - وبسایت تخصصی دکتر بابک ثابت

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم

برای اطلاع از هزینه عمل ها و مشاوره با پزشک در مورد:

1- درمان کیست مویی

2- درمان فیستول

3- درمان بواسیر

4- درمان زگیل

5- درمان میخچه

👇با شماره دکتر ثابت تماس بگیرید.👇