کلینیک زخم

نقش دکتر تغذیه در درمان دیابت چیست؟

انتخاب دکتر تغذیه برای دیابت می تواند به شما را در ایجاد یک برنامه قابل اجرا برای مدیریت قند خون و کنترل دیابت کمک کند. این نکته که شما چه چیزی، چه موقع وچه مقدارغدا می خورید؛ تأثیر زیادی بر کنترل قند خون شما می گذارد. برای ایجاد یک برنامه ی غذایی خوب ومنظم پزشک درمانگر شما ممکن است همکاری با یک متخصص تغذیه را به شما پیشنهاد کند چون دکتر تغدیه ترجیحات غذایی، برنامه و نیاز های تغذیه شمارا در نظر می گیرد ودر کنترل قند خونتان کمک می کند؛ همچنین آنها تخصوص زیادی در مورد برنامه‌یزی رژیم دیابت متناسب با نیاز های سلامتی افراد دارند.
رژیم غذایی دیابت
آنچه در این مقاله می خوانید:

پیدا کردن دکترتغذیه برای دیابت

در دنیای ایده آل ، به محض تشخیص دیابت به یک متخصص تغذیه ارجاع داده می شوید تا بتوانید بلافاصله در مورد آن چیزی که باید بخورید برای کنترل بهتر قند خون راهنمایی دریافت کنید. یک متخصص تغذیه می تواند به شما در تعیین اهداف و سپس برنامه ریزی وعده های غذایی برای رسیدن به آنها کمک کند. اهداف دیابت و تغذیه شما ممکن است شامل کاهش وزن و همچنین کاهش کلسترول و فشار خون باشد.

نظرات بیماران بعد از عمل لیزر با دکتر ثابت

برای مشاهده ویدیوهای عمل و نظرات بیماران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دکتر بابک ثابت

اگر پزشکتان فرد خاصی را معرفی نکرد وخود نیز کسی را نمی شناسید می توانید در محیط وب یک متخصص تغذیه خوب، قابل اعتماد وبا مجوز پیدا کنید تا در رژم تغذیهتان کمک کند. مطمئن باشید که با متخصص تغذیه خود سازگار باشید وحس خوبی از هم بگیرید؛ چون او فردی نیست که فقط یکبار اورا ببینید.

دراولین ملاقات با دکترتغذیه برای دیابت چه کنیم؟

اولین ملاقات شما با متخصص تغذیه ماکسیموم تا یک ساعت طول می کشد. شما و متخصص تغذیه در مورد وزن دلخواه ، میزان فعالیت خود ، داروهای و اهداف کلی سلامت خود باید صحبت کنید. شما می توانید اهداف کوچکی را تعیین کرده و در مورد اینکه از کجا باید به آنها برسید بحث کنید.

برای استفاده بیشترازاولین ملاقات برای آشنایی بیشتر وبرنامه ریزی دقیق تربهتراست که این موارد را همراه داشته باشید:

دفتر خاطرات غذایی

هر چیزی را که می خورید و زمان آن را حداقل در طی دو تا سه روز، دردفترچه یادداشت یا با استفاده از یکی از برنامه های تلفن هوشمند ثبت کنید. باید حداقل یکی از آن روزها یی که انتخاب کرده اید؛ باید آخرهفته باشد زیرا افراد تمایل دارند در آخر هفته ها غذای متفاوتی بخورند و برنامه، فعالیت متفاوتی نسبت به روز های دیگر اشته باشند. اطمینان حاصل کنید که همه چیزهایی را که مصرف می کنید ، از جمله تنقلات ، نوشیدنی و میان وعده ها را به طور کامل ثبت کنید.

حتما بخوانید  چرا در دوران شیردهی نوک سینه زخم می شود؟

به منظور کمک به پیشرفت شما، متخصص تغذیه باید تصویری دقیق از آنچه در حال حاضر می خورید ، دریافت کند؛ مطالعات نشان داده کسانی که از دفتر خاطرات غذا استفاده کرده اند بیشتر از آنچه که در نظر داشتند وزن کم کرداند. اضافه ورن یک عامل خطرناک برای دیابت نوع دو محسوب می شود چون خطر سکته قلبی ومغزی را به همراه دارد .

برای مشاوره تخصصی با آقای دکتر ثابت و اطلاع از روش های درمانی تماس بگیرید.

لیستی از فعالیت ها

دانستن اینکه چند بار ورزش می کنید و دوست دارید چه کاری انجام دهید ، اعم از پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا رقص ، می تواند به درمان دیابت و برنامه غذایی شما کمک کند. لیستی از داروها: نام داروهای خود ، دوز و زمان مصرف هر کدام را بنویسید . اگر راحت تر هستید؛ فقط بطری های قرص خود را بیاورید.

دکتر بابک ثابت
دکتر بابک ثابت

دکتر بابک ثابت متخصص جراحی عمومی - نظرات و اینستاگرام دکتر بابک ثابت - آدرس مطب و شماره تماس دکتر ثابت برای نوبت دهی - وبسایت تخصصی دکتر بابک ثابت

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم

برای اطلاع از هزینه عمل ها و مشاوره با پزشک در مورد:

1- درمان کیست مویی

2- درمان فیستول

3- درمان بواسیر

4- درمان زگیل

5- درمان میخچه

👇با شماره دکتر ثابت تماس بگیرید.👇