کلینیک زخم

بهترین دکتر تغذیه در تهران

باحضور پیدا کردن در کلینیک نور شما می توانید با بهینه سازی ترکیب بدن خود برای حفظ وزن ، وزن خود را کاهش داده و آن را نگهدارید. تیم چندرشته ای متخصصان طب چاقی و متخصصان تغذیه از رویکرد مبتنی بر شواهد برای کمک به بیماران در بهبود تغذیه ، افزایش فعالیت بدنی ، کاهش استرس و بهبود خواب استفاده می کنند. بسته به سلامت فعلی شما ، داروهای ضد چاقی نیز در نظر گرفته می‌شود. در حالی که اکثر بیماران به دنبال کاهش وزن به ما مراجعه می کنند ، مزایای دیگری که ممکن است به دست آورید عبارتند از:
معرفی دکتر تغذیه در تهران
آنچه در این مقاله می خوانید:
  • کاهش چربی بدن ، به ویژه چربی مضر
  • افزایش حجم عضلات و بهبود آمادگی قلبی عروقی
  • کاهش کلسترول و عوامل خطر بیماری های قلبی
  • کاهش فشار خون و کاهش خطر سکته مغزی
  • پیشرفت دیابت را کند یا متوقف می کند
  • بهبود آپنه خواب
  • افزایش استقامت در ورزش یا فعالیتهای روزمره
  • افزایش عزت نفس و اعتماد به نفس
  • هر بیمار در یک برنامه شخصی دریافت می کند که هدف آن نه تنها
  • کاهش وزن بلکه بهبود سلامت کلی است.

چرا باید کلینیک نور را انتخاب کنید؟

موسسه پزشکی چاقی و دیابت یک رویکرد جامع و پزشکی مناسب برای مدیریت وزن پایدار ارائه می‌دهد. برنامه تحت پوشش ما برای بهبود سلامت و کیفیت زندگی برای بیمارانی طراحی شده است که سلامت جسمی یا روانی آنها به طور قابل توجهی با وزن آنها مختل می شود.

تیم بین رشته ای ما برای ارزیابی بیماران مبتلا به چاقی ، دیابت و سایر بیماری های مرتبط با وزن کار می کند. هدف ما از طریق پرداختن به نگرانی های مربوط به پزشکی ، شیوه زندگی و سلامت روان است که به بیمارانمان کمک می کنیم وزن و کیفیت زندگی سالم تری را بدست آورند و حفظ کنند.

نوبت دهی در کوتاه ترین زمان برای درمان دیابت

جهت اطلاع از هزینه ها و نوبت دهی سریع با مشاوران کلینیک زخم (دکتر ثابت) تماس بگیرید.

راهکارهای افزایش وزن سالم با راهنمایی متخصص تغذیه

افزایش وزن به راحتی اضافه کردن یک وعده غذایی اضافی در روز نیست. بسیاری از افراد پس از بستری شدن در بیمارستان ، جراحی یا درمان دارویی برای افزایش وزن دچار مشکل می شوند. غیر معمول نیست که افراد مسن وزن کم کنند یا اشتهای خود را از دست بدهند. شاید شما ورزشکاری هستید که می خواهید عضله بسازید ، یا فردی هستید که فقط می خواهد احساس بهتری و انرژی بیشتری داشته باشد.

اگر دچار کاهش وزن ناگهانی شده اید ، مهم است که از متخصص مراقبت های بهداشتی اولیه خود دیدن کنید تا دلایل پزشکی زمینه ای را رد کنید. کمبود وزن شما را در معرض بسیاری از مشکلات سلامتی قرار می دهد. ازجمله :

  • خستگی
  • ضعف سیستم ایمنی بدن.
  • مشکلات باروری.
  • کمبودهای تغذیه ای
  • مشکلات پوستی ، مو و دندان.
  • پوکی استخوان.

با راهنمایی متخصص تغذیه به وزن مطلوب خود برسید. شما با یکی از متخصصین ما جفت می شوید که سطح فعالیت ، سن و قد شما را تجزیه و تحلیل می کند تا یک برنامه تغذیه ای شخصی برای شما ایجاد کند تا به آرامی و ایمن وزن خود را افزایش دهید.

حتما بخوانید  درمان زخم دیابت

نظرات بیماران بعد از عمل لیزر با دکتر ثابت

برای مشاهده ویدیوهای عمل و نظرات بیماران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دکتر بابک ثابت

تیم متخصصان تغذیه کلینیک نور

متخصصان تغذیه کلینیک نور دارای تجربه و سوابق مختلفی هستند. شما با یکی از متخصصان تغذیه در تیم ما که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد جفت می شوید تا به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند.

ما به عنوان متخصصان تغذیه معتقدیم که تغذیه خوب حق بشر است و برای سلامتی اساسی است و همه باید به بهترین مراقبت ها و اطلاعات ممکن دسترسی داشته باشند. ما معتقدیم با راهنمایی صحیح ، همه می توانند عادات سالم و پایداری را برای زندگی خود ایجاد کنند.

ما با بیماران همکاری می کنیم تا ارتباط بهتری با غذا برقرار کنیم و بفهمیم تغذیه چگونه بر همه جنبه های زندگی ما تأثیر می گذارد. ما به شما ابزارهایی را می دهیم که لازم است:

  • تنوع بیشتری از غذاهای غنی از مواد مغذی را در رژیم غذایی خود قرار دهید.
  • در انتخاب غذاهای خود اطمینان بیشتری داشته باشید.
  • باهوش در رستوران و سوپر مارکت باشید.
  • از خوردن دوباره با دوستان و خانواده لذت ببرید.
  • احساس حیاتی تر بودن – با مو ، پوست و دندان های سالم تر.
  • ارائه مشاوره تغذیه خانواده برای بهبود سلامت خانواده.
  • چگونه یک متخصص تغذیه می تواند کمک کند

یک متخصص تغذیه می تواند با شما همکاری کند تا برنامه ای برای افزایش وزن شما به آرامی و سالم ایجاد کند. در صورت داشتن هرگونه مشکل گوارشی (مانند آلرژی یا عدم تحمل ) یا رژیم غذایی خاص (اگر برای مثال گیاهخوار هستید ) همه این موارد را در نظر خواهند گرفت.

قبل از ملاقات با آنها ، آنها ممکن است از شما بخواهند که یک دفتر خاطرات غذایی داشته باشید تا بتوانند عادات غذایی فعلی شما را درک کنند. این به آنها کمک می کند تا ببینند شکاف از نظر کالری و تغذیه در کجاست. آنها همچنین ممکن است از شما در مورد سلامت عمومی ، خلق و خو و رفاه شما (هر چیزی که ممکن است منجر به بی اشتهایی شود) بپرسند.

کمک به شما برای تعیین اهداف ملموس یکی دیگر از راه هایی است که متخصصان تغذیه می توانند از شما حمایت کنند. اغلب ما تصور تقریبی از اهداف خود داریم ، اما مشخص کردن آن و تعیین زمان بندی می تواند مشکل باشد. این همان چیزی است که یک متخصص تغذیه می تواند به آن کمک کند و دیدی بی طرفانه و واقع بینانه ارائه دهد.

حتما بخوانید  پیش از زخم شدن پینه به دکتر مراجعه کنید.

هدف متخصص تغذیه این است که یک برنامه غذایی ایجاد کند که از آن لذت ببرید و در دراز مدت به آن پایبند باشید و در صورت لزوم پس از رسیدن به وزن سالم ، تنظیمات لازم را انجام دهید. بنابراین ، مهم است که با آنها صادق باشید و به آنها اطلاع دهید که آیا بخشی از برنامه آنها وجود دارد که با آنها دست و پنجه نرم می کنید. با هم می توانید تغییراتی ایجاد کنید تا مطمئن شوید از غذای برنامه خود لذت می برید.

داشتن جلسات منظم با متخصص تغذیه به شما کمک می کند تا انگیزه خود را حفظ کرده و حس مسئولیت پذیری را ارائه دهید. آنها همچنین می توانند تشویق ملایم کنند و به سوالات مرتبط با تغذیه ای که در این راه دارید ، پاسخ دهند. داشتن این نوع حمایت حرفه ای می تواند در یافتن راهی پایدار برای افزایش وزن بسیار ارزشمند باشد.

نظرات بیماران بعد از عمل لیزر با دکتر ثابت

برای مشاهده ویدیوهای عمل و نظرات بیماران بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دکتر بابک ثابت

متخصص تغذیه برای افزایش وزن

به وزن مطلوب خود برسید. از ترفندها ، مکمل ها و راه حل های سریع خودداری کنید. استراتژی هایی را برای گنجاندن غذاهای غنی از مواد مغذی در رژیم غذایی خود استفاده کنید. سیستم ایمنی بدن خود را بهبود بخشید . احساس انرژی بیشتری کنید.

علل کاهش وزن

عوامل متعددی وجود دارد که ممکن است منجر به کاهش وزن فرد شود. برای برخی ، این به ژنتیک خانواده بستگی دارد و به طور طبیعی یک رقم جزئی است ، برای برخی دیگر ممکن است بیماری علت باشد. در زیر چند مثال از آنچه می تواند باعث کاهش وزن شود ذکر شده است:

متابولیسم بالا (کسانی که متابولیسم بالایی دارند ممکن است حتی در هنگام خوردن غذاهای پرانرژی برای افزایش وزن تلاش کنند)

گرایش ژنتیکی (برای برخی افراد ، وزن کم در خانواده)

ورزش مکرر (کسانی که از نظر بدنی بسیار فعال هستند ممکن است متوجه شوند که وزن بدن پایینی دارند)

بیماریهای جسمی (بیماریهایی مانند اسهال ممکن است باعث کاهش موقت وزن شوند در حالی که شرایط طولانی مدت مانند دیابت ، سرطان و مشکلات گوارشی می تواند منجر به مشکلات مداوم در کنترل وزن شود)

بیماری های روانی (برخی از شرایط سلامت روانی می تواند بر وزن تأثیر بگذارد ، از جمله افسردگی ، اضطراب و اختلالات خوردن )

حتما بخوانید  آیا می توان با بخیه حمام رفت؟

اگر نگران بیماری هستید ، چه مربوط به سلامت جسمی و چه روانی باشد ، برای مشاوره پشتیبانی و درمان به پزشک خود مراجعه کنید.

خطرات ناشی از کمبود وزن

بسیار زیاددر جامعه ای که اغلب بدنها را با وزن کم تحسین می کند ، ممکن است فکر کنید مشکلی با  کمبود وزن وجود ندارد. اما حقیقت این است که وزن بسیار کم می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. در زیر چند مورد وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

نحوه افزایش وزن

اطمینان از متعادل بودن رژیم غذایی و تأمین کالری کافی برای قد ، سن و سطح فعالیت شما مهم است. شروع غذا خوردن تا آنجا که می توانید وسوسه انگیز باشد برای اینکه سریع وزن خود را افزایش دهید ، اما اگر به آرامی وزن خود را افزایش دهید برای بدن شما بهتر است.

ارسال عکس ها از طریق شماره واتساپ زیر امکان پذیر است.

از اتکا به رژیم غذایی مملو از غذاهای حاوی مقدار زیادی قند و چربی اشباع خودداری کنید. این نوع رژیم غذایی به احتمال زیاد باعث افزایش چربی بدن می شود و ممکن است سطح کلسترول و سلامت کلی بدن را تحت تاثیر قرار دهد. در عوض ، به دنبال رژیم غذایی متعادل باشید که شامل وعده های غذایی و میان وعده های منظم باشد. دستورالعمل های فعلی توصیه می کند که بزرگسالان بخورند:

  • حداقل پنج وعده میوه و سبزیجات در روز
  • غذاهای مبتنی بر کربوهیدراتهای نشاسته ای مانند ماکارونی ، برنج یا سیب زمینی
  • برخی از لبنیات (یا جایگزین لبنیات) ، در حالی که سعی می کنید وزن خود را افزایش دهید ، شیر پر چرب را امتحان کنید
  • پروتئین مانند ماهی ، گوشت ، تخم مرغ ، حبوبات و لوبیا
  • دو وعده ماهی در هفته (یکی از آنها باید مانند ماهی قزل آلا چرب باشد)
  • روغن های اشباع نشده و در مقادیر کمی پخش می شوند

ما می خواهیم مطمئن شویم که هر لقمه ای که مصرف می کنید واقعاً دارای مواد مغذی و پر انرژی است ، بنابراین ما در مورد انرژی متراکم غذا به دلیل کالری موجود در یک غذای خاص صحبت می کنیم.

خوردن طیف گسترده ای از غذاها به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را در حالی که کام خود را علاقه مند می کنید ، دریافت کنید. سعی کنید شادی بیشتری را در وعده های غذایی خود به ارمغان بیاورید و هر از گاهی غذا را با مجالس اجتماعی جشن بگیرید.

دکتر بابک ثابت
دکتر بابک ثابت

دکتر بابک ثابت متخصص جراحی عمومی - نظرات و اینستاگرام دکتر بابک ثابت - آدرس مطب و شماره تماس دکتر ثابت برای نوبت دهی - وبسایت تخصصی دکتر بابک ثابت

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ ما در واتساپ آنلاین هستیم

برای اطلاع از هزینه عمل ها و مشاوره با پزشک در مورد:

1- درمان کیست مویی

2- درمان فیستول

3- درمان بواسیر

4- درمان زگیل

5- درمان میخچه

👇با شماره دکتر ثابت تماس بگیرید.👇